söndag 1 maj 2016

500 DAYS

Igår firade vi med Jonas 500 dagar tillsammans! Vi har båda en app på telefonen som räknar dagar, så det är lätt att hålla koll på sådant som man kanske annars inte skulle fundera på. Vi firade för ett år sedan att vi hade varit 100 dagar tillsammans, så visst måste vi göra det här med 500 dagar också lite större. Jonas fick en parfym av mig och jag ska få en gåva nästa vecka, hihi!

Dagarna går nog så fort med den här killen och jag skrattar så det gör ont i magen! Vi har så roligt tillsammans och jag skulle inte kunna tänka mig livet utan honom <3 Igår hade vi ett dansparty bara vi två före våra vänner kom. Alltså vi dansade runt i lägenheten och fånade oss och bara skrattade. Jag har så roligt med honom och fast vi strider och har olika åsikter ibland, så gör de det bara bättre. Jag tycker det är viktigt att man hittar en person som kan vara din bästa vän men också din livskärlek, och det har jag gjort <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.