måndag 23 maj 2016

ALLERGI

Fy vad jag har fått allergi! Snuva och halsen och ögonen kliar. Nyser också flera gånger till dagen. Jag äter nog allergimedicin och har ätit det en tid bakåt, men nu mittiallt blev det värre. Eller jag tror det är allergi och inte flunssa. Hoppas på det också, för flunssa vill jag inte ha. Men det känns nog som allergi, för känner mig inte sjuk. Hoppeligen går det snart förbi, eller blir mildare iaf. Har ju aldrig varit på några allergitester, men har märkt några år tillbaks att jag reagerar på våren och början av sommaren. Det här är nu andra våren jag äter allergimedicin utan recept. Efter att jag börjat reagera så här på våren och sommaren, så tycker jag nog synd om dem som är riktigt känsliga och allergiska mot allt som blommar. Det är ju inte kul med sånhäna symptom och att äta medicin som kan göra dig trött, nej huj. Jag har ändå haft den turen att jag inte varit allergisk mot något ätbart, vilket är skönt. Livet är nog lätt utan allergier, men som tur har jag inget desto värre ännu iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.