söndag 1 maj 2016

MINION!

På fredagen hade vi maskerad i skolan och jag klädde ut mig till en minion! Tyckte det var en rolig grej att pyssla ihop och köpa kläder, för mössan och shortsdräkten kommer jag att använda i fortsättningen också. Gult är så snyggt! Pysslade ögat själv och S bokstaven istället för G (Gru blev Sannäs istället). Eleverna tyckte det var roligt att jag var en minion och de berättade för mig att jag är Stuart, för själv hade jag nog inte koll på vilken av minionerna jag är, haha.

Minions är så söta och roliga så kul att få klä ut sig till en sådan! Överlag tycker jag det är jätte roligt att klä ut mig och barnen uppskattar det jätte mycket när vuxna också klär ut sig. Jag vågade också piffa till sminken lite. Jag använde min glittriga blåa ögonskugga, som blir väldigt sällan använd. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.