söndag 1 maj 2016

VAPPEN I BORGÅ

Igår firade vi vappen hemma hos oss med god mat och roliga spel. Jag hade min nya långa svarta kjol på mig och trivdes så bra i den! Den är inte alls min typiska stil, men kanske jag borde köpa lite fler långa kjolar, för tycker det är snyggt.







Jonas hade gjort en maffig potatissallad som var den bästa jag någonsin smakat på! Vi hade också en fetasallad, grillkorv (i ugnen haha) och vitlöksbatong. Så mycket mer än det behövde vi inte. Vi skålade med lite skumppa och efter att vi ätit oss mätta spelade vi lite olika spel, alias och andra kortspel.



Sedan blev det utgång, för jag och Nea måste få dansa. I de två timmar vi var där så var vi nog mest på dansgolvet, haha. Det var en rolig kväll och vi passade på att sluta den också i helt god tid, så vi orkade i dag vakna i tid. Dagens plan är att gå ut och äta med Jonas nu på dagen och på kvällen ska vi ännu träffa Nea och Topi och hitta på nåt kul. Härligt att vi fick sol i dag iaf när vi igår hade regnigt väder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.