tisdag 24 maj 2016

FEATHER TATTOO

Igår träffade jag Nea på kvällen och vi gick på glass och därefter till gymmet. Det var skönt att sitta i solen och inte oroa om tiden och sedan ändå gå till gymmet och svettas lite. Duktiga var vi!

Förra lördagen fixade jag och Jonas på våra tatueringar. Mitt fjäder behövde lite fixande, annars är kompassen riktigt bra. Jag hade inte riktigt några förväntningar, men när jag såg resultatet så sa jag bara "WOW". Hade inte alls förväntat mig att han kan få det så äkta att se ut! Nu är den såklart ännu ganska mörk, för den håller på att läka. Men jag ser nu redan att det blev så fint och jag är så nöjd! Väntar på sommaren när jag får gå i bikini och visa min tatuering, hihi. Det tog inte ens så ont den här gången, så jag blev riktigt sugen på att skaffa en ny snart igen. Ingen aning vad ännu, men får se vad jag hittar på. Kanske jag hinner komma på något till hösten ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.