onsdag 25 maj 2016

CK OUTFIT

Igår hade vi vår traditionella sommarens första picnic med Lotta och Nise. Vi har haft flera år i rad nu tradition att vi inviger sommaren med en picnic. Lite skumppa, jordgubbar, batong och sådant. Det var jätte härligt att sitta vid åstranden igår i solskenet och dricka lite Fresita och babbla babbel med flickorna. Fick solat lite med samma ;)

Jag provade en helt ny outfit, som jag blev helt förtjust i! Lite sportigt, men ändå flickigt och somrigt. Jag är så kär i min CK sportbh! Har sett massor med inspirationsbilder på instagram, och har därifrån fått modet att prova gå med den till vardags. Den är dessutom superskön och bekväm att ha, ett av de bästa plaggen jag äger! Den här outfiten ska jag packa med mig på resan. Annars är jag inte så märkes människa, dvs. brukar inte köpa dyra märkessaker eller plagg för tycker jag hittar lika bra billigt. Plus att jag är så bäst på att söndra och förstöra allt nytt jag köper, så likabra att inte satsa så mycket pengar. Dessutom ändrar min smak hela tiden och jag tröttnar fort. Men jag är överlycklig att Jonas köpte den här åt mig! Kan ju inte säga att totalt värt pengen, för har ju inte själv betalat, men ni förstår säkert ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.