onsdag 11 maj 2016

SOL OCH BRÄNNA

En bild från förra veckan, då jag hann få lite bränna på kroppen. Ganska fort fastnade det redan lite färg. Jag måste passa på att sola nu, för ungefär om en vecka ska jag och fixa på tatueringen, så då blir det inte solat två veckor efter det. Men visst har det varit härligt sommarväder! Skönt att det slog till så mitt i allt.

Det är dessutom inte länge kvar till vår resa! Hoppeligen hinner vi sola och njuta av värme på vår interrail. Har faktiskt ingen aning om hurdan resa det kommer att bli, men det tycker jag bara är spännande! Det blir ingen vanlig solsemester iaf ;)

Jonas har dessutom ännu en vecka ledigt efter vår resa och efter bröllopet, så får se vad vi hittar på då! Men visst skulle det ju vara härligt om det skulle vara sommarväder i Finland då, för en gångs skull på midsommaren!

2 kommentarer:

  1. Anonym13:25

    Varifrån är din bikini?
    Trevlig blogg!

    H. En som läser varje dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är från H&M :)

      Tack så mycket!

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.