onsdag 14 december 2016

2016 WHAT A YEAR!

Snart närmar sig 2016 sitt slut och vi får tänka tillbaka på detta år och vad vi fått uppleva och hur året har varit för oss. Jag tycker att året 2016 har varit ett av de bästa åren på länge! Jag har fått uppleva så mycket fina och häftiga saker! Här kommer en sammanfattning med några av mina bästa minnen från året 2016:

Kiira fick en pojke och jag fick bli hans gudmor💙

Vår interrailresa ✈ Superfina minnen och vi fick uppleva och se så mycket tillsammans!

 Jonas gick ner på knä och gav mig en diamantring 💍 En av bästa dagarna i mitt liv, då jag varit som lyckligast och att dessutom få fira det i samma stund med våra familjer och vänner 💗

Vi köpte vårt första gemensamma hem 💗

Jag blev moster fjärde gången 💕

Och ännu till fick jag 
~ fira en av mina bästa vänners bröllop
~ ett nytt jobb i en skola jag länge velat jobba i
~ se Yyteri tillsammans med en av mina bästa vänner
~ njuta av fina stunder med mina käraste
~ lära känna nya människor

Så kortfattat kan jag säga att det har varit ett händelserikt och härligt år! Väntar med spänning på året 2017 och vad det kommer att hända då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.