fredag 30 december 2016

NEW YEAR'S RESOLUTIONS?

Jag har inte riktigt tänkt på några nyårslöften detta år, för tycker att tankesättet jag haft de senaste åren har varit riktigt bra och vill fortsätta på det. Det vill säga jag vill försöka fokusera mera på det positiva i livet, njuta av små stunder tillsammans med nära och kära och att bygga på mitt välmående, både fysiska och psykiska. Kanske ett konkret löfte kunde vara helt skoj, så såhär snabbt tänkt kan jag säga att jag vill kunna göra åtminstone en pullup och chinup utan gummiband. Överlag så vill jag att jag ska fortsätta öva på att inte stressa, leva i nuet och fokusera på det goda och härliga i livet.

Året 2017 kommer att vara fullt med fina saker som händer i mitt liv, bland annat möhippa, bröllop och bröllopsresa. Jag väntar väldigt mycket på sommaren 2017, men vägen dit ska jag nog också njuta och ha roligt, för som sagt ska jag också leva i nuet ;)

Jag är väldigt tacksam och glad över året som gått och närmar sitt slut. Jag är evigt tacksam att jag fått lära känna en så fin person som Jonas och att dessutom få vara galet kär i honom i två år redan. Jag har på känn att året 2017 kommer att bli minst lika bra! 2017 bring it on!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.