onsdag 7 december 2016

BABIES...

Bjuder på en bild på min nyaste systerdotter ❤ Nu har jag äran att vara moster åt fyra små prinsessor, som är alla olika och härliga på sina egna vis. Det är roligt att följa med hur de alla fyra flickor är så olika fast de är syskon. Det som de ändå har gemensamt är att de är alla envisa och blonda tjejer som älskar klänningar och kjolar. Fast den här lillusen har inte ännu så stor skillnad ifall hon har klänning eller byxor, men kan tänka mig att hon också inser att hon är prinsessa när hon blir lite äldre och vill då ha klänning på sig alla dagar.

Jag har lite börjat smådrömma om den dagen jag ska få barn att jag skulle få pojkar. Visst skulle en flicka också vara mysigt, men jag har ju redan fyra prinsessor jag får fläta håret på och köpa prinsesskläder åt, så en pojke skulle nog vara mysigt. Men det går ju inte att beställa av storken, men kan ju såklart alltid hoppas på att jag skulle få iaf en pojke... 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.