lördag 29 december 2012

BILDBOMB FRÅN IGÅR









Igår var vi nästan hela dagen i Levi. Vi hade också bestämt oss med Nicke att vi skulle ha en dag utan internet och tv, så igår gjorde vi allt annat istället!

Först tvinnade vi lite i Levi och såg i fina inredningsbutiker med en massa fina saker. Hittade också en påse med Poron Pipanoita. Bestämde mig nog för att inte köpa det när namnet inte riktigt lockade, heh. Sedan blev det bowling! Kan säga att jag får tillägga bowling på min lista vad jag är dålig på. Förlorade bara, hheh. Men roligt var det och jag fick en strike också!!!

Efte bowlingen blev det spa! Skönt var det och de hade jätte mysig belysning där och där fanns fina bastun och olika bassänger! Bland annat bubbelbad ute på gården! Hrr, kallt men ändå skönt!

Efter lite vesijuoksu, mycket bubbelbad och bastu blev vi vrålhungriga, så det blev en fin middag på en fin restaurang. Mums mums!

På kvällen spelade vi kortspel och det är jag bra på! Då fick jag vinna några gånger!

Vi hade en rolig och händelserik dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.