söndag 9 december 2012

NYTT ÅR - NYA LÖFTEN!

341866875_a0e8c69f1e_large
Bild: weheartit.com

Om 22 dagar firar vi ett nytt år och för att det lite hör till så ska man ju fundera ut lite små löften för det nya året. Jag har lite funderat på vad mina ska bli det här året och här kommer en hel bunt av dem:

1. Fortsätta med träningen med regeln "minst tre gånger motion i veckan"
2. Säga "JA" till alla nya äventyr som gör mig en erfarenhet rikare
3. Njuta av alla livets små, fina stunder tillsammans med Nicke, mina vänner och min familj
4. Försöka stressa mindre och tänka på långa loppet istället
5. Få mitt kandidatarbete färdigt i tid
6. Fortsätta prova på nya klädstilar och gå ytterom min comfort-zone nu och då
7. Prova på mera varierande och spännande maträtter hemma
8. Åka utomlands
9. Jag ska försöka träffa alla mina vänner mera oberoende var i världen de bor
10. Jag ska lära mig tyska



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.