onsdag 5 december 2012

LIFE IS HARD - BUY A HELMET


Kändes lite onödigt då jag kom till skolan och så satt vi där på lektion i en halv timme och sedan fick jag gå hem. Men riktigt skönt med en kort dag. Fast skulle nog gärna ha stannar hemma i sängen.

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort, men känns lite som karma skulle bita mig i baken just nu. Först igår så på morgonen när jag fixade mig själv, så råkade jag gå fullt mot en öppen skåpdörr och föll pladask på golvet. Okej, jag är rätt klumpig ibland. Men igår kväll igen så gick min vinterrock sönder!!! Den går inte att dra fast mera! Och jag sålde min gamla rock på loppis och jag hara bara en jättejätteJÄTTE tjock rock, som jag sparar alltid till den kallaste tiden. Så i dag fick jag gå till skolan men endast knapparna på rocken fast. Som tur var det inte så kallt i dag.

Jag är lite orolig att vad som händer till nästa. Jag faller i trappor (en av mina värsta skräckar!), min dator går sönder eller jag tappar bort min telefon. Hmm... Hoppas jag bara hade en dålig dag igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.