onsdag 19 december 2012

TIME TO SAY GOODBYE

Tumblr_m4huekq8yr1r46b93o1_500_large
Bild: weheartit.com

Har sett den helt sista Gossip Girl i dag. Nu var det då helt slut. Aldrig mera får vi se mera Gossip Girl. Lite synd nog, fast det inte har varit min favorit serie, men jag kommer nog sakna Chuck Bass MASSOR! Var får vi se snyggingen Ed Westiwick nu då??? Och höra hans ljuvligt mörka röst. Hmph.. Tyckte slutet var riktigt bra och jag är alltid en sucker för happy endings. Jag tycker det lite hör till att allting ska sluta bra och de som hör ihop ska vara tillsammans. Så jag är mycket nöjd när Chuck och Blair äntligen fick varandra och fick sin fina framtid tillsammans! Ska inte berätta så mycket ifall ni inte sett det ännu!

Men en sak var jag lite besviken på och det var själva Gossip Girl. Alltså man fick se vem som var den "riktiga" Gossip Girl. Men där syntes Kristen Bell (som är rösten i serien till Gossip Girl) tillsammans med Rachel Bilson (how weird is that?). Så det var roligt att de visade också henne där, som egentligen har jobbat som Gossip Girl.

XOXO GOSSIP GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.