måndag 17 december 2012

TRÄNING

3882_324_large
Bild: weheartit.com

Var på min första spinning lektion igår och i dag körde vi RPM med Nise. Jag skulle kalla det spinning också, men lite skillnad fanns det. Alltså jag måste nog se rolig ut när jag försöker cykla fort! Alltså i dag rann svetten bara och jag flåsade hårt. Sexigt värre! Just så som det ska vara när man är och tränar! Jag kör Bridget Jones-style! Fullt tills man faller ihop!

Kan säga att det är riktigt roligt att få gå till Ladyline igen! Har fått några gratis biljetter och sedan fick jag ännu av Nise en julbiljett, så jag får gå fem dagar på allt jag vill. Så det blir ännu hoppeligen fem gånger gym för mig! Tur att jag har haft Nise med mig som får mig motiverad och ivrig på att prova på nya grejer! Hon är lite som min personal trainer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.