tisdag 18 december 2012

NERVÖST OCH SPÄNNANDE

Jag ska snart iväg och göra min första kandintervju. Jag är sjuuuuukt nervös!!! För det första ska jag till en skola där jag aldrig varit, så lite nervöst redan hur jag ska hitta dit. För det andra har jag aldrig intervjuat någon och jag har inte ens träffat personen ännu, så allting känns extra spännande. Dessutom tvinnar alla viktiga regler och tankar i huvudet om hur man ska intervjua, vad som är viktigt att komma ihåg och vilka fel man absolut INTE ska göra! Känns som om jag inte alls haft tillräckligt med tid att förbereda, fast det nog har funnits. Men såklart är det nervöst när det är första gången och när jag inte alls vet hur det ska gå till. 


Och såklart har jag ännu tankar som "Tänk om filmkameran slutar fungera? Tänk om jag tror att jag har bandat in allt, men ändå visar det sig att jag inte har fått något på band?".

Måste försöka tänka positivt att det kommer att gå bra och jag klarar det. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.