tisdag 18 december 2012

YOU CAN DO IT


Jess jag klarade det! Nervositeten minskade redan massor när jag satt i bilen och körde mot skolan. När jag väl träffade personen jag intervjuade, så försvann den helt. Vi hade massor att diskutera och jag fick en massa bra undervisningstips! Fick också lov att ta kontakt ifall jag vill ha mera tips eller andra frågor om att undervisa i nybörjarklasser! Tycker det var jätte intressant att få lyssna och få svar på frågorna jag vill ha svar på i min kand. Diskussionen var mycket intressant och givande åt mig.

Så nu har jag en intervju kvar och sedan skriva resten av kanden. Blah. I morgon måste jag nog fortsätta lite på att skriva, för att sedan tar jag nog semester när vi åker till Lappland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.