fredag 7 december 2012

HUNDFEBER x 1000



Oih vad jag saknar min lilla kille! Här var han ännu mycket liten valp, fast ändå större än lilla Vili. Saknar nog Vili också, men han finns i hundhimlen nu. De två var nog så roliga att se på när Faldo var liten. Faldo var större än han, men ändå den lilla valpen som bara ville leka och busa. Medan Vili var den där gamla gubben som bestämde över alla andra hundar.

Det roliga är ju också att på de två sista bilderna ligger de båda på min systers mage! Tänk att de var så små! Faldo är nog så stor nu att han ryms just och just på ens mage. Ska bli så roligt att få se min lilla Faldus på onsdag!

Känns så konstigt att inte ha en hund här i Vasa, när jag alltid varit van att ha en hund i huset (eller flera). Har alltid älskat hundar och skulle inte kunna tänka mig att inte ha en hund i framtiden! Det är nog det jag väntar på så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.