tisdag 11 december 2012

CLOSE UP PICTURES




Hade en lite längre skoldag i dag då jag hade först en tent, sedan håltimme och sedan igen en tent. Första tenten gjorde jag på 12 minuter! Haha och kom inte igenom den. Fast lärarens ord tröstade lite då hon hade sagt att 50% inte kommer genom tenten på första försöket. Så jag hör till den 50% då. Får göra omtent i januari med de 50% som inte klarade. Vi ska fixa en riktigt bra studiecirkel med Prillan, så vi får fulla poäng i provet, hahaa!

Hann spendera håltimmen ännu med Prillan och Märsky i skolan. Det blev lite lunch och kaffe på skolans café. Den andra tenten gick lite si och så. Vet inte riktigt gick det bra eller inte. Men där var jag den första som gick ut och då hade jag ändå suttit i 45min och skrivit långsamt allt jag hade att skriva. Tummarna upp att jag klarade den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.