torsdag 20 december 2012

DOVE LOTION FOR SENSITIVE SKIN



Som många av er säkert redan har märkt, så har jag en Buzzador länk på högra sidan av min blogg! Det betyder alltså att jag är medlem i Buzzador och det igen betyder att jag får vara med och testa olika produkter, dela ut dem till vänner och bekanta och sedan ska jag meddela Buzzador vad jag och mina vänner har tyckt om produkten. Och allt det här är alltså gratis!

Nu har jag fått min första produkt och det är Dove's nya bodylotion! Den är alkoholfri, doftfri och passar perfekt för känslig hud! Har hunnit prova den redan ikväll och hittills verkar den riktigt bra! Den suger in sig ganska snabbt och huden blir inte klibbig efteråt!

Nu ska jag prova produkten i ungefär en månads tid och se hur den påverkar min hud och hur jag tycker om den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.