fredag 7 december 2012

JOBBIGT ATT HA FLUNSSA!

Hej på er! Känner mig lite deppig i dag. Vaknade med täppt näsa och såå sjuk hals att det inte kunde bli gym för mig i dag. Blää, hade så väntat på att få gå till gymmet och träna alla muskler sjuka, men kanske lika bra att jag stannar hemma och vilar när Nicke går till gymmet. Känns dåligt ändå. Borde ha gått till gymmet i början av veckan istället! Har tydligen fått träningen redan till en vana, så nu att inte kunna gå till gymmet känns dåligt. Känns jobbigt att hamna vila hela veckoslutet. Men Nickes familj kommer ju hit nu ikväll, så tur har vi en massa program planerat! Dessutom måste jag försöka bli frisk nu för jag har ingen möjlighet att vara sjuk nästa vecka! Två tenter, en deadline, kandidatintervju, jobb... Så mycket som händer nästa vecka!

Nu ska jag försöka läsa på min bok. Vi har tent på tisdag, så tills dess måste den vara läst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.