lördag 29 december 2012

BASTU OCH CIDER

Hej på er!

Snart är det dags för bastu (igen) och den här gången bjuder jag mig själv på en kall cider. Mums! I morgon är det vår sista dag här. Och vi har inte ännu heller fått se norrsken! Buu! Jag skulle så vilja se det före vi åker! Vi har inte heller träffat några renar här i skogen, men i morgon tror jag att vi gör en liten resa ut i skogen med Nicke och letar efter skogens djur. Kameran med i högsta hugg!

Btw, älskar min onepiece! Skulle kunna bo i den. Har fått anstänga mig att inte gå klädd i den hela tiden, för jag hatar ju att gå lika klädd hela tiden, men sen igen så tycker jag så om den! Stora i-landsproblem. That's my life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.