fredag 14 december 2012

VECKOSLUT TACK!

18225573463820551_gk4cjfae_c_large
Bild: weheartit.com

Har varit på jobbet i dag efter en lång paus. Det var superroligt att se alla, speciellt åldringarna som fortfarande kommer ihåg mig efter alla dessa år! Har jobbat flera somrar där och varit inhoppare då de behöver. Där finns nog många så fina och speciella personligheter!

Tänkte därför skippa träningen i dag, för har sprungit massor i trappor på jobbet. Det värker lite i benen, för att jag är så ovan att gå så mycket i trappor, som jag gör på jobbet. Borde någon gång ha en stegmätare med mig.

Nu ska jag åka iväg till min kära syster + familj! Jag ska bli övernatten där, så jag får spendera mycket kvalitetstid med mina favorit flickor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.