lördag 22 december 2012

LÖRDAG FÖRE JUL


Är barnvakt nu åt mina två små prinsessor. Fick lilla prinsessan att sova en stund, men tydligen kan man inte sova lika bra inne som ute i vagnen. Så efter hennes korta tupplur har jag haft fullt upp med att underhålla! Hon som bara älskar att vara i famnen och hela tiden få uppmärksamhet. Andra prinsessan är lite lättare att vara barnvakt åt.

Började dagen med lite gym och var på min första kahvakuula lektion! Tungt kan jag säga! Speciellt då jag redan färdigt hade sjuka axlar från tidigare träning! Efter det fick jag ännu prova på RVP och roliga var ju att halvvägs så for strömmen i vår sal, så musiken försvann, mikrofonen slutade fungera och det blev mörkt. Så vi fick dra andra halvan oldschool stil, dvs hon skrek där framme vad vi skulle göra och ingen peppande musik i bakgrunden. Helt bra träningen blev det nog ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.