fredag 10 maj 2013

A BUSY DAY


Ser ut som att det blir en svettig dag i dag igen! Hoppeligen mycket sol också. Vi har redan hunnit fixa en hel del ärenden på stan och nu ska jag börja sy mina jeansshorts! Visar resultaten senare ifall jag har tid. Jag ska också börja städa min dator lite grann, för jag fick en rekommendation från datoraffären att jag skulle rensa hela datorn och starta om den, så kanske några små fel försvinner på vägen.

I dag fyller min lilla älskling 6 år och det ska firas i dag och i morgon! Vi ska ner och hälsa på samtidigt som pappa också är där och hälsar på, så jag tar två flugor på en smäll och får träffa papsen samtidigt! I morgon är det kalas som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.