söndag 19 maj 2013

KUSADASI





I dag har vi åkt en dolmas buss in till Kusadasi centrum och shoppat lite. Jag visar senare vad jag fyndade. Lite obehagliga försäljare fanns det som blev sura och arga när vi ville bara titta och fråga priser. Efter shopping i över 30 grader, gick vi till stranden och simmade och solade. Det var så varmt att vi skulle ha kunnat sola till sex på kvällen, men vi spelade lite mini golf istället. Jag har blivit lite bättre på det nu och det är Nicke som förlorar hela tiden, så nu är jag inte längre den dåliga förloraren, hih!

Ikväll tar vi det lugnt och vi sitter i aulan just nu och chillar. Det här är just det semester ska gå ut på, dvs. ta det lugnt och njuta. Det är nog så skönt här i Turkiet och jag har redan en liten ångest klump i magen när jag tänker att det inte är så många dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.