fredag 24 maj 2013

EN AKTIV DAG


Den här dagen har gått otroligt fort! Jag har tvinnat på stan och marknaden med mamma och snart ska jag träffa Lotta. Hoppas jag också har energi för en kort kvällslänk, för jag vill nog börja med träningen nu ingen när jag är hemma. Det känns som en evighet sen jag sist varit ute och springa.

Jag var och hämtade mina arbetsturer i dag och jag är nog så nöjd över mina turer i juni månad! Några lediga veckoslut och dessutom fyra dagar ledigt vid midsommaren! Jag har annars också fått en massa morgonturer vilka jag tycker bäst om! Lite väntar jag nog till att få börja jobba. Det ska bli roligt att träffa alla gamla bekanta och att få jobba där jag känner mig bekväm och behöver inte stressa med att lära mig en massa nytt, då jobbet är bekant för mig. Hoppas bara att sommaren inte går för fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.