lördag 4 maj 2013

GODA NUGGETS!




I dag testade vi på Hälsans Kök sesam nuggets. Omnomnom säger jag bara! Mycket godare än vanliga nuggets och dessutom lite hälsosammare! Vi hade lite dippsås till, men jag tycker det nog smakade bättre med lite potatissallad. Det här är inte en så hälsosam portion, jag skulle annars nog heldre ätit det med sallad, men nu har vi kylskåpstömning på gång, så det fick bli det vi hade i skåpet.

Men de här rekommenderar jag verkligen åt er! Goda, lätta att tillverka (steka eller i ugnen) och de är bättre än vanliga nuggets. Jag tror nog att vi kommer att köpa de här alltid nu och då när vi blir sugna på nuggets. Jag tror de kostade typ 4,15e per låda och där fanns ca 14 st.

Och för er som inte visste så jag är med i Buzzador, och därifrån får jag gå med i olika kampanjer och testa olika produkter gratis! Man behöver inte ha en blogg, men det är bra ifall ni har någon media ni använder (instagram, twitter, facebook, blogg) Ni kan gå med i Buzzador HÄR.

Kolla mera information om Hälsans Kök produkterna HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.