måndag 6 maj 2013

VEGE SCHNITZEL




Nu har vi testat den sista Hälsans Kök produkten, som vi fick köpt med köpkortet. Det blev vege schnitzel med pasta och potatissallad (igen!). Vi håller på att tömma kylskåpet och frysen nu, då vi stänger av allt till sommaren, så därför lite tråkiga matportioner.

Alltså jag måste erkänna att jag inte har märkt att jag har ätit vegemat när jag har smakat på de här Hälsans Kök produkterna. Kunde inte smaka typ någon skillnad alls! Allt har smakat gott och jag tror dessutom att vi kommer att köpa lite av de här produkterna i framtiden också, då vi vill äta mera vegetariskt.

Det enda som är lite sämre med de här är att priset är lite högt, för studeranden i alla fall. Men visst kan man ibland betala lite mer för att vara säker på att man får något bra.

www.halsanskok.fi
www.buzzador.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.