måndag 6 maj 2013

IF YOU BELIEVE - YOU CAN

Large
Bild: weheartit.com

Oh, jag gjorde det igen! Jag sprang milen i dag igen och den här gången hade jag Nicke med mig som peppade mig! Jag förbättrade dessutom min tid med TRE HELA MINUTER! Det känns helt sjukt bra! Förra gången var min tid 1h 11min, den här gången sprang jag det på 1h 8min. Nicke kämpade mig så hårt den sista kilometern att jag dessutom klarade av att lite öka takten. Död och mycket nöjd kom jag till mål! Nu känns det bra!

Jag ska fortsätta öva på milen och se ifall jag ännu kan bättra tiden. Får bara se hur det blir i sommar, då jag har så svårt att springa när det är varmt. I dag är det 15 grader och redan det kändes supervarmt där det inte blåste alls! Men nu vet jag i alla fall att jag klarar milen och jag ska alltid tro på mig själv, så klarar jag nog vad som helst!

I'M A WINNER!

Ni får gärna dela med er av era upplevelser och hur ni har vunnit er själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.