torsdag 2 maj 2013

KNUT PÅ HUVUDET



Måste bara säga att fy vad jobbigt att försöka fixa håret när det är helt smutsigt och trassligt! Hahaa, eget fel är det ju att jag inte orkade tvätta det igår, men ändå! Jag är usel på att göra frisyrer och det tog en liten evighet att få den här knuten på huvudet och tills jag var så nöjd med den att jag kunde gå till skolan. Jag är småpetig när det gäller frisyrer, så fingrarna vill hela tiden gå dit och försöka fixa till det.

Jag är lite stressad och irriterad nu när klockan har hunnit bli så mycket redan och jag är inte säker ifall jag hinner klämma in någon träning mera i dag. Jag hade ju vilodag igår, så jag tycker det är lite onödigt att ha en igen. Hmph, ångest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.