fredag 31 maj 2013

LILLASYSTER HANNA


Hejsan! Jag har varit tidigt vaken i dag, då jag körde Nicke till bussen halv 9 tiden. Han ska på sin kusins svensexa och jag måste säga att det är den otroligaste och dyraste svensexan jag hört om! Jag är bombsäker på att han kommer att ha roligt och att hans kusin kommer att komma ihåg den här dagen mycket länge!

Själv kröp jag tillbaka i sängen efter att jag kört honom och sov lite till. Det är så skönt att vara ledig och sova lite längre och bara njuta och inte ha bråttom. Nu ska jag köra ner till syrran min och ska spendera hela dagen och kvällen där. På schemat finns bland annat utespel, kanske simning (molnen bort nu tack!), grillning, träning, bastubad och allmänt chillande och mysande!

Vad skulle jag göra om jag inte hade en så underbar syster? Vi har alltid roligt tillsammans och det är så roligt att vara lillasyster åt henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.