tisdag 14 maj 2013

MENTAL FÖRBEREDNING FÖR KVÄLLENS TRÄNING

Large

Large

Large
Bilder: weheartit.com

Snart ska vi med Lotta ut och springa upp för tuffa borgbacken. Jag är lite orolig över hur jag kommer att orka, för det är inte sådan träning jag har hållit på med. Tungt och svettigt kommer det helt säkert att bli och jag kan tänka mig att jag har sjuka benmuskler i morgon.  Det är ju ändå ganska höga och branta backar. Men jag tror det kommer att bli riktigt skönt att träna riktigt ordentligt ikväll, efter dagens slöande.

Det är bra att jag försöker träna ordentligt nu före resan (torsdagen åker vi JEE), för under resan blir det inte så mycket tränat. Vi har tänkt packa springskor med oss, så kanske det blir någon dag en kort länk eller längre powerwalk, men annars tror jag det blir mest solande och simmande. Det är ju meningen att vi ska njuta och vila, men det är skönt att träna lite också när vi ändå kommer att äta och dricka så mycket gott. Jag blir lätt illamående och slö/trött om jag bara äter och ligger i solen. Jag behöver nog lite motion också, för att få energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.