torsdag 23 maj 2013

SISTA BILDBOMBEN FRÅN RESAN








Skulle vilja säga att det är skönt att vara tillbaka i Finland, men regnet förstörde känslan lite. Men snyggt är det att allt är grönt ute och blommorna blommar för fullt! Känns nog nästan som sommar här!

Efter tunga bussresan till flygfältet, väntandet där och flyget hem har jag varit helt utmattad och slut, men lyckats ändå få en hel del gjort. Vi åkte ner till syrran och hälsade på och gav lite gåvor från Turkiet. Efter det har jag packat upp, ordnat klädskåpet och annars också fått lite ordning på saker och ting. Nu väntar jag att Nickes fotbollsmatch är över, så blir det bastukväll för oss.

Jag är lite orolig att brännan försvinner snart, men jag har nog lite känsliga ställen fortfarande där det är lite rött, så kanske jag ändå är brun ännu några dagar, heh! Lite irriterande är det ändå när min mage är den brunaste delen av min kropp och det ser ju ingen! Varför kan jag inte bli brun på ansikte, armarna och benen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.