söndag 5 maj 2013

CHOCOLATE FLAVOUR

I dag testade jag min sista Maxim Sports produkt, dvs. Recovery Drink med choklad smak. Jag har alltså smakat på de här drickorna med smaken jordgubb, vanilj och nu choklad. Alla har varit riktigt goda, min favorit är kanske jordgubb. Den här chokladen smakade också lite bättre än de andra choklad drickorna jag har smakat på.

Nu är kampanjen slut och jag kan säga att mina favoriter har varit de här drickorna, energi pulverdricka med lemon lime smak och chokladstången med banansmak. Jag tror inte att jag kommer att köpa de där chokladerna så mycket i framtiden, men de här drickorna har jag tyckt om. Speciellt energidrickan i pulverform.

Hoppas ni har fått något ut av mina kommentarer och blogginlägg angående de här produkterna.

www.maximssports.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.