onsdag 1 maj 2013

ÄCKEL-KÄNSLA

Large

Large

Large

Large

Large
Bilder: weheartit.com

Blää vad jag känner mig äcklig nu! Senaste tiden har det blivit en hel del godsaker, pizza, hamburgare, alkohol, limsa osv. Köpte också lakrits från torget i dag, men nu vill ingenting smaka. Nu har jag fått tillräckligt. Usch, jag mår verkligen inte bra när jag äter en massa onyttigheter! Märker det nu efter att jag frossat i mig sådant i några dagar. Jag är så dålig på att säga nej och när jag äter något gott så äter jag det ordentligt. Aldrig att jag skulle kunna ta endast en bit choklad, nej jag vill ha halva plattan typ.

Nu vill jag börja maj månad lite bättre och försöka hålla mig till lite hälsosammare val istället. Visst blir det säkert lite smått och gott nu och då, men jag ska nog försöka att inte äta så mycket ohälsosamma grejer flera dagar i veckan. Jag vet att jag kommer att må så mycket bättre av det!

Får en ny månad er också att fundera på era val och livstilar? Får ni också känslan att den här månaden ska bli bättre än förra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.