måndag 13 oktober 2014

EFTER ETT AKTIVT VECKOSLUT

Suck, puuust och stön! Vilket veckoslut! Jag är trött och det känns sjukt konstigt att vara ensam hemma i dag efter att ha fått umgås med andra dygnet runt hela veckoslutet.

Fredagen tvinnade vi runt i Helsingfors, köpte en tröja och lite produkter från Hullut päivät. Vi åt sushilunch på Itamae och drack kaffe på Wayne's. På kvällen gick vi på kurs och det var ovanligt att sitta stilla och lyssna igen men kursen verkade helt intressant. Efter kursen fick vi komma hem till en mysig lägenhet med tända ljus och varma smörgåsar som Teppå hade fixat åt oss. Så lyxigt! Han är nog en keeper Prillan ;)

lördagen åkte vi tidigt på morgonen till centrum på kurs och den här dagen kändes mycket längre och jobbigare. Vi åt lunch på Picnic och fast tiden gick långsamt, så gick den helt passligt fort när vi började fundera på vad vi gör på kvällen. Fick lov att hänga med Prillan till Lovisa och ha flickkväll med henne och Soffi. Perfekt för mig som inte hade planer till kvällen och när jag dessutom aldrig varit ute i Lovisa, hihi! Såg faktiskt lite bekanta, men fick också träffa mycket nytt folk och det blev en rolig kväll ute i Lovisas nattliv.

söndagen var det dags att åka hem tillbaka och det var konstigt att vara hemma igen och sova i egen säng. I dag är jag riktigt slut och deppig för jag får absolut ingenting gjort här hemma! Väntar bara på flytten och hoppas hoppas HOPPAS jag skulle få flytta den här veckan. All min energi går åt till väntande och vill verkligen börja leva mitt liv nu igen!

Men tack Prillan för ett jätte roligt veckoslut och hoppas vi har lika roligt snart igen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.