söndag 19 oktober 2014

STYLE BY NISE




Nise var min stylist igår och hon fixade den tuffaste och snyggaste frisyren jag någonsin haft och så sminkade hon ännu en lite annorlunda look åt mig! Ville inte känna igen mig i spegeln men desto mera jag såg mig själv desto mera gillade jag looken. Fick också höra massor med fina komplimanger av alla. Tror hon får fungera som min stylist flera gånger ;) Tack såååååå mycket Nise-älskling!

Vi satt alltså hemma hos Anya på kvällen, gjorde lite chicken wraps och drack lite bubbligt. Engelskan gick inte så bra i början av kvällen för någon av oss, hahah, men efter att vi pratat en tid så började det flyta bättre. Tiden gick jätte fort och mittiallt märkte vi att klockan var midnatt och vi ville fortsätta kvällen ute i Borgås nattliv. Så med raska steg och mycket hög sång traskade vi till centrum. Kvällen var sjukt rolig och jag träffade många många bekanta. Det här var en toppen kväll och för mig fortsatte den ganska sent mot morgonnatten, men jag hade så roligt att fast det inte blev så mycket sömn så gör det ingenting. Jag träffade så mycket roliga personligheter och jag har fått skratta hela tiden! Det är alltid lika roligt att få lära känna nya personer och få några nya vänner.

Jag är så tacksam över mina girls och tycker det är så häftigt att vi blev så bra vänner under sommaren! Jag kan inte tänka mig hur det skulle ha varit ifall jag inte hade jobbat på samma ställe som de. Love them!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.