måndag 27 oktober 2014

HALLOWEEN

Mina favorit halloween outfits kommer här! Jag vet inte ännu om jag själv kommer att fira halloween, så har inte beställt något men har nog lite idéer på vad jag kunde klä ut mig till och det är sådant jag hittar i mitt klädskåp och behöver endast köpa något smått till. Men ifall någon av er tänker klä er så här kommer lite idéer! Kanske ni inte vill beställa något mera, men man kan alltid få lite inspiration av de här och så kan man bygga ihop sin egen!

alphageek.fi
Den här är min favorit! Nerd-schoolgirl!

alphageek.fi
Hur gulliga och roliga är inte de här?! Pyjamabananerna skulle nog vara största hitten på någon halloweenfest, men inte så lätt att fixa outfiten själv.

alphageek.fi
Yes please! Hahah, en sexy-santa skulle inte vara så dåligt att träffa på en halloweenfest! Ett litet tips åt er killar ;)

alphageek.fi
Ah vad skönt det skulle vara att vara klädd så här! Ingen stress över kroppen och hur man ser ut ;) aika herkku!

alphageek.fi
Skulle vara ganska nice att se Supermannen också!

alphageek.fi
Sailorgirl är alltid snyggt och ganska lätt att fixa själv, kräver bara lite fantasi.

alphageek.fi
Också en av mina största favoriter; armygirl! Snyggt, sexigt och tufft!

Punahilkka / Koko L
punanaamio.fi
En klassiker som rödluvan är snyggt och bombsäkert att alla vet vem du är utklädd till!

Paavo Pesusieni -paituli
punanaamio.fi
Hahha en rolig och fantasifull halloween outfit!

Hoppas ni fick lite idéer till halloween eller att ni hittade någon favorit och hinner beställa ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.