söndag 26 oktober 2014

WHAT HAPPENED?

Oj, så här tyst på bloggen har det inte varit på flera flera år! Vad hände liksom? Har haft så mycket annat att göra och ingen lust att klämma in lite bloggande där emellan, så det bara blev så här.

Jag åkte till Vasa på torsdag morgon och ner kom jag på lördagen. Kursen var en av de bästa jag någonsin gått och har nog aldrig skrattat så där mycket under en kurs! Läraren var bra, kursen var intressant och lärorik och jag lärde mig lite nytt men fick också många nya sätt att tänka. Det handlade alltså om sexualundervisning, så ni kan säkert räkna ut vad det handlade om.

Lite shopping hann vi med i Vasa med Märsky och så åt vi oss proppmätta på Spices lunch. Jag fick som tur bo hemma hos Märsky och det var nog som ett hotell då de gorde mat och såg till att allt var bra hela tiden, så tack för det!

Lördagen kom jag hem på kvällen och så direkt packade jag lite om mina saker och åkte iväg till Lotta på vin, pizza och drinkkväll. Lotta gjorde en sjukt god getostpizza och jag gjorde sjukt goda tropiska Junebug drinkar åt oss! Vi satt ett litet gäng där och fortsatte sedan till hovi för att dansa lite. Nattlivet var inte så extra igår, men vi hade roligt hemma hos Lotta på efterfest. Fick gosa och sova i sängen med Lotta och Thomas, hahah, och jag sov nog så gott! I dag vaknade vi relativt glada och pigga och så fixade vi en superdunder brunch! Så gick den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.