torsdag 30 oktober 2014

TORSDAG 30102014

Dagens roligaste: en pojke frågade om jag är redan 5 år, hahah, när jag svarade nej att jag är nog äldre, så undrade han om jag är 6 år då! När jag igen sa nej, så frågade han om jag är 40 år då. Haha, härliga barn!
Dagens tråkigaste: har frusit hela dagen och fast jag myser på soffan bredvid takkan, under filten och har yllesockor på mig så fryser jag. Buu.
Dagens känsla: trött, tröttare, tröttast!
Dagens dröm: att få åka till värmen så fort som möjligt!
Dagens godaste: varmkakao
Veckans fråga: vad ska jag göra nästa höst om jag blir färdig från skolan i vår? Svar: ingen aning and I love it! Vill inte ens fundera så långt!
Veckans bästa: har fått jobba hela veckan med Lotta. Vad är roligare än att få jobba med sin bästa kompis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.