fredag 31 oktober 2014

OH YES YES YES!

ÄÄÄÄÄH vilken glädje!!! Äntligen är flygen bokade och jag och Prillan flyger till Thailand på jullovet!!! Skulle vilja skrika ut hur glad och ivrig jag är! Äntligen är det bekräftat! WOOP WOOP! Den här gången åker jag inte till Phuket utan till Krabi och så har vi också tänkt resa lite runt där, då vi ändå har ungefär 16 dagar tid på oss. Jag är så överlycklig! Äntligen har jag något superhäftigt att vänta framemot! Får vara borta julen och nyåret och det känns också bra. Första gången jag är borta på julafton, men den här gången känns det bara bra och har ingen ångest över det. Har ingen lust att fira jul i år och inte nyår i Finland heller.

Ah, jag vill börja packa nu redan! Hälsningar av en överlycklig tjej

2 kommentarer:

  1. Vi måst ha planering nästa vecka! ;) wooooop!! Härligt me sol o värme! Int behöver man fira jul VARJE år. :D och nog kan vi ju fira på tumis, me tomteluva, ljus o fötterna nertryckta i sanden. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joooo int kommer vi att kunna koncentrera oss på hälsokunskap nästa vecka :D :D näääh ja har inget behov att fira jul i Borgå de här åre. Väljer heldre sol, värme, stranden o en drink i handen ;)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.