söndag 26 oktober 2014

VIT OCH SNYGG

Bild lånad från aukias hemsida

Jag hade bra tur då jag åkte till Vasa, för fick meddelande att Vila har -20% på alla jackor och jag har redan länge behövt en ny vinterjacka. Så när vi hade tid på fredagen att gå och kolla runt på stan så gick vi en sväng till Vila och den här jackan fastnade i mina ögon genast. Provade den och blev ganska så förtjust i den, men var lite osäker då den ändå är vit. Vita kläder hålls inte länge vita när jag går med dem, heheh. Men tyckte att vit var den absolut fräschaste och finaste och min nya gråa halsduk och gråa mössa passar perfekt till den här vita jackan! Jag lämnde jackan i affären, för jag ville ändå se vad det fanns för andra jackor i andra affärer, men det slutade nog så att jag gick och hämtade hem jackan! Den var ju dessutom på rea så jag betalade endast 56e för den! Vilket är ganska billigt för att vara en vinterjacka. Jag är nöjd och nu är jag också förberedd för vintern! BRING IT ON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.