onsdag 15 oktober 2014

VITT, SVART OCH GULD

Kvällens look då jag ska ut och äta med Ellu, Sipe och kanske Mr. Cheesy. Länge sedan jag sett dem! Konstigt då vi spenderade hela sommaren tillsammans och blev så bra vänner då och nu ses vi inte så ofta, för vi alla håller på med olika saker.

Vi ska i alla fall ikväll besöka nya Eloisa winedeli som öppnat i Borgå. Hoppas på god mat och desto bättre vin! Älskar det att jag har vänner som tycker om att göra något extra mitt i veckan, för när jag inte egentligen har någon vardag (inget jobb eller skola varje dag) så orkar jag inte alltid vänta till veckoslutet före jag kan göra något roligt.

Vita tröjan köpte jag från Stockmann på Hullut päivät och läderkjolen köpte jag förran veckan från H&M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.