måndag 13 oktober 2014

MÅNDAGS INSPIRATION

Bilder: weheartit.com

Söndagar och måndagar är typiska dagar för mig att börja fundera på min livstil och mina val. Då får jag alltid den där kicken att "NU vill jag börja ordentligt, NU ska jag förändra mitt liv, NU ska jag träna mer och äta hälsosammare". Så jag bjuder på lite måndags inspiration åt er här på bloggen. Lite för mig själv också.

Har inte tränat i dag fast jag har haft möjlighet till det hela dagen. Jag har bara suttit på soffan och gjort icke viktiga saker. Typiskt. Men alltid kan man inte känna sig på hugget och ibland är det helt okej att skippa träningen.

Men kanske lite bild inspiration hjälper och i morgon är det en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.