tisdag 1 januari 2013

NYÅR 2013!
















Har haft lite dåligt med tid och lust att blogga nu senaste dagarna. Vi åkte ju hem igår från Lappland. Ungefär 14h var vi på vägen och ungefär 8h av den tiden sov jag, hihih. Konstigt nog var jag ändå lite trött när klockan slog 12 och vi firade det nya året!


Vi firade alltså med min syster + familjen, så vi fick vara med om vår guddotters första nyår! Vi blev bjudna på helt supergod mat! Bland annat lammkött, räksallad, wrap med höna och annat smått och gott som ni ser på bild. En skön och lite lugnare nyår för oss, vilket passade oss bra efter långa resan från Lappland. Vi hade också Faldo där, som är mycket rädd för raketer, så stackaren ville vara i famnen för det mesta och han bara skakade. Tur är det nyår bara en gång om året!

Vi stöp också nyårlyckor! Min ena ser ut som en ring (oohlalaa!) eller kanske en sådan som man öppnar en tölk med.. Hmm? Den andra tycker jag ser ut som Sydamerika! Kanske jag vinner en resa dit? Oj oj oj! Får väl vänta och se!

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.