tisdag 27 november 2012

BEHÖVER VECKOSLUT NU!


Alltså jag är så trött. Har inte sovit så bra i natt och har haft skola från 9-14.30. Sista lektionen var en av mina favoriter, men jag höll på att somna och jag fick helt fullt strida emot känslan då jag bara skulle ha vilja sätta huvudet på bordet och stänga ögonen. Det skulle ha varit lite pinsamt, då vi var bara sju stycken på den lektionen, så det är inte samma sak som att somna på en föreläsning med 60 personer.

Kom just hem. Hade lust att bli på en soffa i skolan och ta en liten tupplur. Tvingade mig själv hem. Har kokat kaffe åt mig så att jag skulle orka göra lite på kanden och ikväll på zumban. Jag var så trött att jag kokade skit kaffe. Jag klarade inte av den lättaste matematiken alltså! Om man sätter 3 muggar vatten, så räcker det inte med 2 skedar pulver!!! COME ON!

Får jag gå och lägga mig nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.