söndag 18 november 2012

VECKANS TRÄNING

Blogilates_large
Bild: weheartit.com
Den här veckans träning har varit igen helt bra, men såklart skulle jag vilja motionera mera, men när det inte finns tid och energi till så mycket. Dessutom hjälper inte stressen med kanden så mycket saken. Men bra att jag ändå får ordnat lite tid till motionering! Fem gånger i veckan är ju ändå riktigt bra! Fast det inte har varit så tuff träning den här veckan.

MÅNDAG: Pilates 30min
TISDAG: Zumba 60min
ONSDAG: Pilates 20min
TORSDAG: Pilates 40min
FREDAG: Vilodag
LÖRDAG: Springa 15min + gym 35min
SÖNDAG: Vilodag

Dessutom har vi haft extra mycket vardagsmotion den här veckan, då vi har gått/cykla till loppis varje dag! Vardagsmotion är också viktigt! Trappor istället för hissen varje gång och gå/cykla överallt! Har nog haft ganska känsliga muskler den här veckan! Men mera muskler vill jag ju ha, därför tränar jag ju! Och för att hållas i skick.

2 kommentarer:

  1. Anonym08:55

    Var tränar du pilates?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hemma en DVD som har tre olika program :) Men sen tränar jag också pilates på onsdagar i min skola med ÅA-motion :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.