måndag 19 november 2012

SLEEPING BEAUTY

En till serie som jag ritade i dag. Okej, jag vet att jag suger på serieritning, men skulle så vilja vara bra på det! Att rita serier är ju så kul och fint! Kräver nog mycket träning för mig. Eller så måste jag bara acceptera att jag inte är så artistisk som jag tror att jag är.

Anyways serien visar vad som händer nästan varje dag hemma hos oss. För det första är Nicke den bästa sovaren ever! Han kan sova i vilken ställning som helst och vill för det mesta kramas och sova nära mig. Jag igen har så svårt att sova med någon. Okej, börjar bli van redan, men alltså för det mesta tycker jag att den andra personen är bara i vägen. JAG BEHÖVER UTRYMME! Så efter att Nicke sticker till skolan, så brukar jag ta över hela sängen. Inte så vacker syn när jag sover så, men tja. Sover bäst när jag dreglar och ligger tvärs över hela sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.