söndag 4 november 2012

DAGEN EFTER MINUS KRABBIS


Jag är supertråkig och har inte några bilder från igår! Dålig bloggare, buhuu! Har endast att bjuda en suddig bild på en plansch från Ollis! ska vi fira min födelsedag! Wuhuu 80's party! AWESOME! Då får jag också hoppeligen lite gäster från södra Finland på besök.

Hhahaha Joel tyckte organizern var fin och så ville han såklart dela med sig lite tankar på den. Japp. Man kan inte alltid förstå.

Men kvällen igår var jätte rolig! Jag hade SÅÅÅ roligt! Alltså jag har skrattat, sjungit och dansat MASSOR! Det var en mycket lyckad kväll enligt mig! Dessutom var jag också kvar i baren tills det stängde! Inte så typiskt mig..! Drack inte så mycket igår, så hade hela kvällen bra feelis och i dag mår jag också riktigt bra! Skönt med en söndag utan krabbis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.